четверг, 14 февраля 2013 г.

Як завжди пишу вночі =)

Доброї ночі! Як завжди пишу вночі...
Хочу сповістити про новини цього тижня, особливо цього дня. Адже "если звезды зажигают, значит это кому-нибудь нужно" (Маяковский).
Тож почнемо. Тиждень почався в мене не дуже вдало - погода несподівано іноді на нас впливає. Якщо коротко - знов починаю хворіти. Але все одно заплановані уроки проводжу (!)
У понеділок та вівторок з вище зазначеної причини мене у школі не було - це факт. Але я зібралась із думками, конспектами, силами, пігулками та прийшла сьогодні вранці до свого теперішнього місця праці - до школи. Спочатку, на третьому уроці, спостерігала урок Ірини, морально налаштовувалася до свого... Про те, що я нервувала усю ніч та мала на сон тільки декілька годин, - не варто і казати...
Ірин урок пройшов досить гарно. Молода вчителька впевнено та чемно поводила себе з дітьми. Зробила багато видів завдань. Учні іноді гомоніли, але це не стало на заваді вдалого проведення уроку. Тож, дивлячись на спокійну Іру, я сама трохи заспокоїлась.
Мій урок розпочався о 10.45. Із дітьми ми вже познайомились на минулому тижні. Із другої підгрупи 9-Б класу на уроці було присутньо 11 учнів. Тож завдяки невеликій кількості я мала можливість приділити увагу кожному учню. Тема уроку була така: "Розділові знаки в складному реченні із різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку". Провівши етап актуалізації та тренувальні вправи, я побачила, які проблеми є в учнів. Детальніше я дослідила цю інформацію, перевіряючи зошити та аналізуючи самостійні роботи після уроку. Діти у класі досить непогані, достатньо тихі, ввічливі (навіть якщо їм щось не подобається). Але синтаксичні та пунктуаційні навички в них ще потрібно розвивати, що я й буду намагатися зробити на наступних уроках протягом двох тижнів. Адже це випускний клас - у кінці семестру їх чекає складання іспиту (написання диктанту). Тож для першого разу, я вважаю, ми досягли порозуміння, та урок пройшов досить гарно - даремно я так нервувала! Авжеж не все так гарно, як мені здається. Багато хто знайшов би у моєму уроці купу помилок. Буду намагатись виправити те, що побачила сама та почула від вчителя.
Світлана Василівна рекомендувала мені бути сміливішою, вчасно закінчувати вправи та потренуватися у диктуванні. Загалом вона була задоволена.
Але по закінченні уроку мене чекала інша проблема: перевірка загадкових іноді "закорючок" у зошитах дев'ятикласників. Це здавалося найлегшим завданням, але виявилось, що це не так просто... За цією справою я просиділа аж до другої години у кабінеті та пішла зі школи, коли там вже майже нікого не було. Вчитель проконсультувала мене щодо оцінювання учнів. Тож перші оцінки були виставлені та аргументовані.
Додаю кілька фото з уроку. Дякую Ірині за співпрацю!




Тож перший день викладання був вдалим, окрім того, що ввечері на мене "напала" хвороба. Але завтра в мене другий урок - урок літератури, на 3 уроці. Це буде 9-Г клас замість 9-Б (через зміни у календарно-тематичному плануванні вчителя-керівника). Зрозуміла помилку: буду повідомляти навіть про незначні зміни у розкладі Ларису Вікторівну!
Гадаю, що вже досить "настрочила". Але такі в мене новини. Конспект уроку додам завтра, бо зараз на мене чекає ще один... Та вже майже друга ночі. Але "студентські ночі довгі", - казала нам ще на першому курсі Олена Анатолівна... Вчуся робити все вчасно. Сьогодні казала про те ж саме учням на уроці - потрібно цінувати час! Він такий швидкоплинний...
Тож дякую за увагу! Надобраніч! Успіхів вчителям-практикантам! Святкового настрою завтра!

3 комментария:

  1. Христино,про вчорашні враження писати сил вже не вистачило? "Довгі студентські ночі" - це не так вже й добре...
    Сподіваюся, що на наступних уроках будете більш зосереджені і ми зможемо побачити ту енергійну вчительку, яку бачили на 3 курсі)

    ОтветитьУдалить
  2. Здається,ви затрималися в іншому вимірі. Час уже прозвітувати, познайомити усіх із звітною документацією.

    ОтветитьУдалить